Iddink no disposa de servei tècnic propi, per la qual cosa ho externalitza al servei tècnic oficial.
Si l'equip es troba en garantia, i el dany està cobert per aquesta, el servei tècnic el repararà i el tornarà al client sense cap cost addicional.
Si l'equip no compta amb la garantia de danys accidentals, caiguda de líquids, mal ús o qualsevol altra tipologia, s'efectuarà un pressupost i l'acceptació o no, haurà de ser comunicada a Iddink per correu electrònic a info@iddink.cat
Si l'error de l'equip és un problema de software, es farà un pressupost ja que aquesta reparació no entra en garantia.
Per poder dur a terme la reparació d'un ordinador adquirit a Iddink, cal que contacteu amb el nostre servei d'atenció al client a través del correu electrònic info@iddink.cat
Us sol·licitarem una sèrie de dades per gestionar la vostra incidència amb el servei tècnic.
Un cop hagi estat revisat, s'emetrà el pressupost detallat per a la reparació.
Si el pressupost és acceptat, cal abonar el 100% del cost de la reparació abans que aquesta sigui efectuada. En cas de no acceptar el pressupost, caldrà abonar una tarifa de 35€ + IVA per cobrir els costos de la revisió de l'equip per part del servei tècnic.
T'ha resultat útil aquest article?
Genial!
Gràcies pels teus comentaris
Sentim que no t'hàgim pogut ajudar
Gràcies pels teus comentaris
Comentaris enviats
T'agraïm el teu esforç i intentarem arreglar l'article