Com tramitar una incidència d'ordinador?

Modificat el Dl, 29 Gen. a les 10:33 AM

Iddink no disposa de servei tècnic propi, per la qual cosa ho externalitza al servei tècnic oficial.


Si l'equip es troba en garantia, i el dany està cobert per aquesta, el servei tècnic el repararà i el tornarà al client sense cap cost addicional.


Si l'equip no compta amb la garantia de danys accidentals, caiguda de líquids, mal ús o qualsevol altra tipologia, s'efectuarà un pressupost i l'acceptació o no, haurà de ser comunicada a Iddink per correu electrònic a info@iddink.cat

Si l'error de l'equip és un problema de software, es farà un pressupost ja que aquesta reparació no entra en garantia.


Per poder dur a terme la reparació d'un ordinador adquirit a Iddink, cal que contacteu amb el nostre servei d'atenció al client a través del correu electrònic info@iddink.cat


Us sol·licitarem una sèrie de dades per gestionar la vostra incidència amb el servei tècnic.


Un cop hagi estat revisat, s'emetrà el pressupost detallat per a la reparació.


Si el pressupost és acceptat, cal abonar el 100% del cost de la reparació abans que aquesta sigui efectuada. En cas de no acceptar el pressupost, caldrà abonar una tarifa de 35€ + IVA per cobrir els costos de la revisió de l'equip per part del servei tècnic.

T'ha resultat útil aquest article?

Genial!

Gràcies pels teus comentaris

Sentim que no t'hàgim pogut ajudar

Gràcies pels teus comentaris

Explica'ns com podem millorar aquest article!

Selecciona almenys un dels motius
La verificació de CAPTCHA és obligatòria.

Comentaris enviats

T'agraïm el teu esforç i intentarem arreglar l'article