Resolució d'incidències

Com puc notificar una incidència?
Poden notificar qualsevol incidència al Servei d'Atenció a l'Estudiant a través de la pàgina web, al menú "Comandes">"Notificar in...
Dt, 3 Març, 2020 a les 2:13 PM
Política de devolucions
A continuació, trobaran la informació relacionada amb la nostra política de devolucions:  Data Abonament Despeses d’enviament de la devolució ...
Dv, 13 Set., 2024 a les 1:41 PM
No he rebut tots els llibres que vaig demanar
En aquest cas, primer consultin si a l'albarà de lliurament els informem que els llibres que falten seran enviats més endavant. Si aquests llibres s...
Dt, 3 Març, 2020 a les 12:32 PM
Per què rebo llibres nous si els he comprat ecoBook?
És possible que rebin algun llibre nou tot i que l'hagin demanat ecoBook. Això és perquè Iddink no té suficient stock de llibres usats. Tot i haver-...
Dc, 2 Març, 2022 a les 10:58 AM
El meu fill repeteix curs/ha canviat de grup i ja he rebut els llibres
Si l'alumne repeteix curs o canvia de grup i ja han rebut els llibres que ara no son correctes, accedeixin a la web d'Iddink i vagin a: El meu compt...
Dj, 4 Abr., 2024 a les 12:49 PM
Com tramitar una incidència d'ordinador?
Iddink no disposa de servei tècnic propi, per la qual cosa ho externalitza al servei tècnic oficial. Si l'equip es troba en garantia, i el dany est...
Dl, 29 Gen., 2024 a les 10:33 AM