La vostra escola, per simplificar i facilitar l'adquisició de tots els materials i continguts educatius, ha habilitat a ClickEdu un botó que us permet iniciar el procés de compra. Cal tenir present que aquest procés, que s'explica a continuació, s'ha de fer per a cada fill/a, de forma que s'assignin els continguts i llicències digitals de forma automatitzada a cada un d'ells, sense barrejar-los.
CONSELLS PREVIS PER A UNA BONA COMANDA: Si teniu més d'un fill o filla a l'escola, és molt important seguir aquestes passes:
- Accedir a Clickedu amb l'usuari i contrasenya del pare/mare i seleccionar el vostre fill o filla al desplegable
- Un cop feta la comanda, tancar la sessió a Iddink i a Clickedu
- Accedir de nou a Clickedu i escollir al desplegable l'altre fill/a i repetir tot el procés des del punt 1.
El procés a seguir per a tots els clients és el següent:
1. Accedir a l'entorn ClickEdu del centre, tot indicant usuari i contrasenya (ha de ser l'usuari de l'alumne i la contrasenya pròpia del pare/mare). Si accedeix des de la versió App, un cop dins, s'ha de dirigir a les tres ratlles de la part superior esquerra de la pantalla i escollir Versió escriptori.
2. Un cop a ClickEdu, comprovar que el nom del vostre fill o filla és el correcte (a la part superior dreta):
3. Al menú de l'esquerra, seleccionar l'opció “Compra de continguts”:
4. A continuació, es mostrarà una finestra emergent en la qual hem de seleccionar el fill/a sobre el que farem la comanda de continguts a Iddink. Per fer-ho, haurem de marcar sobre el nom de l'alumne/a i Acceptar la selecció feta.
5. Apareixerà la pantalla de benvinguda a Iddink, en la qual es comprovarà si el nom i els cognoms del vostre fill/a coincideix amb el marcat prèviament, i si les dades mostrades son correctes*. Feu clic a “Següent”:
6. Apareixerà una pantalla amb les dues opcions per accedir a Iddink
a. Si prèviament ja havíeu comprat a Iddink (pel fill/a a qui esteu fent la comanda) introduïu l'usuari i contrasenya que heu fet servir en cursos anteriors i seleccioneu “Connectar-se”. En el cas que no recordeu usuari i/o contrasenya, podeu recuperar les dades seleccionant “No recordo el meu usuari i/o contrasenya”.
b. Si mai heu comprat productes a Iddink per aquest fill/a o no recordeu el correu electrònic amb el que us vau registrar per recuperar les dades d'accés, heu de seleccionar “Registrar-se per primer cop”.
7. A la pantalla següent apareixen de nou les dades del “estudiant” (el vostre fill o filla). Cliqueu el botó “Següent”
8. Introduïu el codi per fer les comandes (us l'haurà d'haver facilitat el vostre centre):
9. A continuació, seleccioneu el nivell (primària, ESO, batxillerat) i el curs que farà el vostre fill/a (en alguns casos també us farà escollir la modalitat)
10. Just després, apareixeran els noms de les assignatures del curs, on hi ha disponibles continguts educatius. Aquí només haureu d'escollir, si cal, les assignatures optatives
11. A partir d'aquest punt, només caldrà seguir les instruccions de la pàgina web d'Iddink per seleccionar contingut a contingut, tot allò que es vol o no adquirir (seleccionant el quadre blau que apareix al costat de cada contingut)
Un cop finalitzat el procés de compra, Iddink us informarà per email de la comanda (confirmació de la comanda).
RECORDEU / IMPORTANT: S'ha de tornar a iniciar el procés amb cada fill/a pel que es vulgui comprar continguts (Cada alumne/a ha de tenir el seu propi registre a Iddink).
S'ha de marcar “Desconnectar”, tancar la pàgina a Iddink i seguir des del punt 1 d'aquestes instruccions, iniciant el procés des de Clickedu.
T'ha resultat útil aquest article?
Genial!
Gràcies pels teus comentaris
Sentim que no t'hàgim pogut ajudar
Gràcies pels teus comentaris
Comentaris enviats
T'agraïm el teu esforç i intentarem arreglar l'article