Si no rep els mails d'Iddink a l'adreça de correu electrònic amb la que es va registrar a la pàgina web, pot ser que aquests mails s'hagin arxivat de forma automàtica a la carpeta "SPAM" o "Correu no desitjat" del seu programa de correu.
Per evitar-ho, revisi i afegeixi el domini iddink.cat a la llista de remitents segurs. A continuació, indiquem la solució segons el programa de correu:
- Outlook al PC: Prémer botó dret i seleccionar "no bloquejar mai el correu del remitent".
- Hotmail o Outlook via web: Seleccionar la carpeta "Correu no desitjat", seleccionar l'email d'Iddink, fer clic amb el botó dret del ratolí i seleccionar "És correu desitjat".
- Gmail: anar a la carpeta "Spam", seleccionar l'email d'Iddink, fer clic amb el botó dret del ratolí i seleccionar "No és Spam".
- Yahoo: anar a la carpeta "Spam", seleccionar l'email d'Iddink, fer clic amb el botó dret del ratolí i seleccionar "No és Spam".
Un cop hagi realitzat l'operació corresponent, rebrà tots els correus d'Iddink a la safata d'entrada del seu correu electrònic.
D'altra banda, trobareu còpia de tots els correus electrònics que us envia Iddink al menú "Comunicacions" de la pàgina web.