Si no rep els mails d'Iddink a l'adreça de correu electrònic amb la que es va registrar a la pàgina web, pot ser que aquests mails s'hagin arxivat de forma automàtica a la carpeta "SPAM" o "Correu no desitjat" del seu programa de correu.
Per evitar-ho, revisi i afegeixi el domini iddink.cat a la llista de remitents segurs. A continuació, indiquem la solució segons el programa de correu:
- Outlook al PC: Prémer botó dret i seleccionar "no bloquejar mai el correu del remitent".
- Hotmail o Outlook via web: Seleccionar la carpeta "Correu no desitjat", seleccionar l'email d'Iddink, fer clic amb el botó dret del ratolí i seleccionar "És correu desitjat".
- Gmail: anar a la carpeta "Spam", seleccionar l'email d'Iddink, fer clic amb el botó dret del ratolí i seleccionar "No és Spam".
- Yahoo: anar a la carpeta "Spam", seleccionar l'email d'Iddink, fer clic amb el botó dret del ratolí i seleccionar "No és Spam".
Un cop hagi realitzat l'operació corresponent, rebrà tots els correus d'Iddink a la safata d'entrada del seu correu electrònic.
D'altra banda, trobareu còpia de tots els correus electrònics que us envia Iddink al menú "Comunicacions" de la pàgina web.
T'ha resultat útil aquest article?
Genial!
Gràcies pels teus comentaris
Sentim que no t'hàgim pogut ajudar
Gràcies pels teus comentaris
Comentaris enviats
T'agraïm el teu esforç i intentarem arreglar l'article