En aquesta secció trobaràs com realitzar la comanda per als centres School Logistic.


Has de dirigir-te a https://scl.iddink.es/ca i indicar el centre educatiu.


Un cop seleccionat, serà necessari indicar el codi per fer comandes. Aquest codi te'l proporciona el centre educatiu.




En aquest apartat, cal indicar l'etapa educativa que farà l'estudiant.




Un cop s'hagi seleccionat l'etapa, apareixerà el llistat de llibres corresponents a aquell curs.


En cas de no necessitar algun exemplar, simplement heu de desmarcar la casella on s'indica el preu.



Seguint el procés de la comanda, serà necessari iniciar sessió o bé crear un nou compte. 


El següent pas és seleccionar l'alumne, l'adreça d'enviament i les dades de contacte.


Al mateix compte, podeu tenir registrats diversos alumnes de la mateixa unitat familiar i diferents adreces d'enviament.



Un cop les dades han estat confirmades, passem a les formes de pagament. Depenent del centre, disposareu de diverses opcions:




Un cop s'ha seleccionat la forma de pagament, es finalitza la compra.



Finalment, rebreu una còpia de la comanda al vostre correu electrònic i, un cop surti de les instal·lacions, rebreu una altra notificació amb el seguiment de la comanda i tota la informació referent al lliurament.