A continuació, trobaran la informació relacionada amb la nostra política de devolucions: 


Data
Abonament
Despeses d’enviament de la devolució
Abans de l'1 d’octubre o durant els 30 primers dies
100% de l’import*

Si la comanda es tramita fins al 20/7, gratuïts.

A partir del 21/7, a càrrec del client

Entre l'1 d’octubre i l’1 de desembre, o passats 30 dies des de la recepció
100% de l'import*, descomptant 5,50€  de despeses de gestió
A càrrec del client
A partir del 2 de desembre
No s’abonarà cap import
A càrrec d’Iddink a través de Correos


Excepcions:


Cas

Data
Abonament
Despeses d’enviament de la devolució
Canvis de llibres que impliquin devolució i compra d'un o més llibres
Abans de l’1 de desembre
100% de l’import* dels llibres retornats, descomptant 5,50€  de despeses de gestió
A càrrec d’Iddink a través de Correos
Canvis de centre educatiu entre centres Iddink
Abans de l’1 de desembre
100% de l'import* dels llibres  retornats, descomptant 5,50€  de despeses de gestió
A càrrec d’Iddink a través de Correos


* Els articles han de ser retornats en el mateix estat en el qual es van rebre. Per tant, els articles nous han de ser retornats nous, sense usar i complets. Per raons d’higiene no s’admetran devolucions de flautes. Les despeses d’enviament i el cost del servei de folrat no es retornaran.

 

Hauran de fer-nos arribar els llibres al Servei d'atenció a l'estudiant, identificant-los correctament amb l'albarà de lliurament o amb un full on hi apareguin les dades completes de l'alumne.


En el cas de material informàtic, disposen de 15 dies des de la recepció per tramitar la devolució. 


Adreça i horari del Servei d'Atenció a l'Estudiant


Avinguda de la de la Ribera, 9,

08780 Pallejà (Barcelona)

De dilluns a divendres de 9h a 14h